söndag 15 juli 2012

Semester

Det var längesedan jag skrev något. Nu är det sommar och jag har semester! Efter semestern ska jag börja på en ny arbetsplats och det ska bli väldigt kul! Efter att ha arbetat 3,5 år inom förskolan ska jag nu arbeta på ett fritids och i skolan. Jag ska även byta kommun och det ska bli skönt. att inte jobba där jag bor...att kunna vara privat här hemma!


Semestern började inte så bra...min ena häst trasslade in sig i elstängslet och skar upp en djup reva i benet. Vi fick ringa veterinären som kom hit och sydde. Nu får han stå i stallet och vila, en liten stund varje dag går vi en sväng utanför stallet så att han får röra på benet och beta lite. Han är väldigt trött på att stå inne och försöker rymma ut ur boxen när man är där och grejar med honom! Den andra hästen är ute och dom tycker inte om att vara ifrån varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar